تور مالزی

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهترین هتل های قشم

هتل سورینت قشم

هتل سورینت قشم هتلی 5 ستاره می باشد که از شیک ترین هتل های قشم محسوب می شود و مجهز به کاملترین امکانات روز هتلداری است که عبارتند از :  رستوران ها بسیار مجلل ، استخر ، سونا و جکوزی ، اسپا، اتاق ورزش ، فروشگاه ، باشگاه بیلیارد و بهترین سوئیت ها برای مسافران تور قشم تابستان 95می باشد . از لحاظ موقعیت مکانی هتل سورینت قشم در مرکز جزیره می باشد و معماری آن به زیباترین شکل ممکن طراحی شده است . این هتل به زودی افتتاح می شود .

 

هتل آپارتمان وانیا قشم

هتل آپارتمان وانیا قشم هتل یک ستاره می باشد که از لحاظ موقعیت مکانی در بلوار امام قلی خان قشم بین مجموعه های تجاری سیتی سنتر و ستاره می باشد . از امکانات این هتل که برای میهمانان خود فراهم کرده است عبارتند از : اتاق های مجهز به وسایل لازم مثل یخچال ، تلویزیون ، اینترنت و از امکانات هتل کافی شاپ می باشد . مسافران تور قشم تابستان 95 کی توانند هتل آپارتمان وانیا قشمرا با قیمت مناسب رزرو کنند و سفری کم هزینه را در قشم تجربه کنند . فاصله این هتل تا فرودگاه 50 دقیقه با خودرو می باشد  و از اماکن دیدن نزدیک به هتل می توان جنگل دریایی حرا ، پارک زیتون نام برد. قابل توجه گردشگران تور قشم تابستان 95 که با کودک خود سفر می کنند هتل آپارتمان وانیا قشم برای اطفال زیر 5 سال هزینه ای دریافت نخواهد کرد .

 

هتل کاوان قشم

هتل کاوان قشم هتلی 3 ستاره در جزیره می باشد که از بهترین هتل آپارتمان های معروف قشم می باشد. از مکان های دیدنی که نزدیک به هتل می باشند می توان به غار خربس ، دره ستاره ها ، ساحل زیبای ناز جنگل و . . . اشاره کرد . این هتل در مسیر اصلی جزیره قشم قرار گرفته است . از امکانات هتل کاوان قشم که برای گردشگران تور قشم خرداد 95 مهیا گشته است ، کافی شاپ ، صندق امانات ، لابی ، نماز خانه و . . . می باشد .

 

هتل مجید قشم

هتل مجید قشم جز هتل های تک ستاره قشم می باشد که دارای قیمت خوبی می باشد . برخورد کارکنان هتل با میهمانان بسیار عالی می باشد و هتل به امکانات لازم مجهز است و اتاق های آن راحت و دارای بهداشتی عالی می باشد. از امکانات قابل ذکر هتل می توان به لابی ، خدمات خانه داری ، اینترنت وایرلس و . . . می باشد که برای مسافران تور قشم خرداد 95 فراهم گشته است . هتل مجید قشم برای افرادی که می خواهند هتلی با قیمت ارزان را رزرو کنند هتل بسیار مناسبی می باشد .


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی